A munkáltatói intézkedések elektronikus kiadmányozása és kézbesítése (e-HR) bevezetéséhez a Belügyminisztérium a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. munkatársaival a szükséges informatikai fejlesztéseket megvalósította, ennek keretében került kialakításra az eHR-FORM űrlap, amely a foglalkoztatottak számára teremt válaszadási, kezdeményezési lehetőséget a munkáltató szerv irányába.
Annak érdekében, hogy a munkáltató szervezet felé meg lehessen címezni az űrlapot, regisztrációra van szükség, amelynek keretében a munkáltató szervezet megadja a pontos címzést (szervezet megnevezése, szervezet használni kívánt hivatali kapujának azonosító adatai). A regisztrációt az érintett szervek az e-HR bevezetésekor elvégezték, azonban a szervezeti átalakulásra figyelemmel szükséges az adatok frissítése.
Kérem, hogy az alkalmazás működésének folyamatossága érdekében szervezete adatainak átvezetésére, pontosítására az alábbiak szerint intézkedni szíveskedjen:
- Amennyiben a szervezet neve megváltozott, és a névváltozás valamilyen normában megjelent, akkor meg kell adni a jogszabályi hivatkozást, valamint a szervezet névének változását (mely megnevezésről, milyen megnevezésre). Kérjük, hogy ne csak a teljes név, hanem a rövidítés és a szervezet alatt megadott szervezeti egységek nevét is vizsgálják felül.
- Amennyiben szervezete új hivatali kaput nyitott vagy egy másik hivatali kaput kívánnak használni az eHR-Form alkalmazás használata során, azoknak ismét ki kell tölteni egy eHR-FORM csatlakozási űrlapot (a http://ehr.nisz.hu/dokumentumok oldalon elérhető), és egyben kérni kell ez előző rögzített adatok módosítását.
Mind a két esetben az ehr@bm.gov.hu e-mail címre várjuk az adat-változások bejelentését, kérdés esetén is ezen az elérhetőségen állunk rendelkezésre.